Monday, March 29, 2010

Menghitung Hari

Assalamualaikum......


Menghitung hari,detik demi detik....masa dikira satu persatu..1 hari,2 hari,3 hari.....n seterusnya.Kira dan mengira,lagi 8 hari lagi nk cuti....8 hri lagi abis la exam..huh,exam br 2 paper (3 termasuk study circle) dh mula mngira hari tuk abis exam.apa la kamu ni faizah.hehe.bukan apa,x larat nk pikir dah..bukan saya seorang je tapi kawan2 pn gitu juga.ada ke yg xde mood nk study tuk exam.boleh plak kata mcm tu.biasa la remaja sekarang.so,bila dia xde mood nk study,dia buat apa,nak tau?dia tulis,reka cerpen.sempat lagi budak amirah tuh.lepas dia tulis,pasti dia panggil saya.'kak faizah, mai la sini,baca cerita saya ni,ok x,nanti komen ye,sesuai tak cerita ni,nak kena tambah apa2 x?faham x?,nk bg tajuk apa ye?"macam2 soalan amirah tu....lawak gak si amirah ni..apa2 pn dia sedang mengasah bakat.chayok2.lepas dah ok,dia uploadkan dlm blog dia.


Balik cuti nati hanya 2 minggu je sebab nanti amik short sem plak,kena mai awal la.2 minggu?apa saya nk buat?hah,apa lagi,baca buku-buku yg dibeli semasa pesta buku haritu la.9 buah buku semuanya.x sabar2 saya nk baca.sekarang ni x boleh baca lagi,kena baca buku tuk exam je...(jgn mls2 ye).ada lagi 5 paper yg belum exam.start exam semula 3 hb iaitu Ethics in Education n SEN ,(pagi n petang exam),adoi,sabar jela ye.pastu 4hb,6hb n 7 hb.lps tu nak balik terus...MENGHITUNG HARI...


ok,tu je la.wassalam.

No comments:

Post a Comment