Saturday, March 20, 2010

Akhirnya...

Akhirnya dia menjadi milik orang..pd malam 13 mac yg lalu, dengan hanya sekali lafaz dia sah menjadi suami kpd malisa saila.kini dia sudah bergelar seorang suami.Tahniah diucapkan kpd my beloved uncle Nik Mohd kamel Nik Cob,28 yg selamat mendirikan rumah tangga dengan Malisa Saila 20.Semoga berbahagia hingga ke anak cucu.Perasaan gembira ada sedih pun ada.sedih sebab perkahwinannya itu membuatkan aku kehilangan tempat bergantung,mengadu masalah..Dialah selama ini yg menjagaku sepanjang aku study di kl ni.Bermula ms aku masuk matrik uia pj lagi,lps 2 ms aku dok kt Nilai pn n skrg kt gombak.Dia adalah penjagaku semasa aku study berjauhan dr family,ibu n abah.Sekarang dia dh kahwin,so dia ada tanggungjawab pd isterinya,bukan lagi aku..xd e sape lagi yg nk ambil berat pasal aku lps ni... :-(.dulu,klau cuti raya,kami balik kelantan sama2.skrg dh x.aku kena berdikari.lagipun dia dh x dok kt kl,dk kt klate.dulu laptop aku rosak,dialah yg bawa laptop aku g baiki kt shah alam..dulu,klau aku dtg kl balik kampus,dia yg akan amik aku kt hentian bas,n ak akan stay kt umah dia dulu sblum dia hntr ak kt asrama..pastu kalau ada masa free,dia dtg jenguk aku kt asrama,kami mkn sama2,pnh gak keluar g jln sm2..itu semua dulu.kini dh x lagi.Dia dh ada isteri.tetiba rasa sedih di atas perkahwinannya.rasa kehilangan..itulah perasan kita pada org yg kita syg,kasihi.apa2 pn aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaan mereka berdua..




No comments:

Post a Comment