Sunday, March 28, 2010

Broadband

Assalamualaikum............

Broadband oh broadband.Sekarang saya terpisah dengan boadband kesyangan..sunyi hidup tanpa broadband (amboi2).yela, dengan broadband la saya selalu online.tanpa broadband,saya x boleh nak online.orang lain boleh online guna wiyerless (iium community).tp saya x boleh sebab saya x register wiyerless kt notebook ni.ni saya pinjam broadband kawan.nasib baik kawan saya x guna broadband mlmni.tq to Nur Syuhada Roslan..


Kelmarin,saya dah bagi broadband kt kakak saya.dia nk guna.lagipun dia nk buat kerja,nk siapkan tesisnya.mulanya dia nk pinjam notebook saya tp notebook saya ni nk di baiki sedikit sebab ada virus,mungkin kena format.kadang2 notebook ni hang,windows bergerak2.risau la takut ap2.tp kadang2 ok.skrgni ok,alhamdulillah.ingat nk balik masa cuti ni baiki.insyaALLAH.jd,x bagi la kakak saya pinjam notebook ni.sbg ganti bg broadband.lagipun dh lama my sis nk pinjam,x terbagi je.sorry ye sis.


saya mmg x bleh hidup tanpa broadband.org kata "x mati pun kalau xde broadband".mmg la x mati.sebab mati tu hanya Allah saja yg ambil nyawa.bagi saya,broadband tu penting dlm hidup saya.dgn broadband,saya boleh online,boleh cari maklumat yg diperlukan...mungkin ada hikmah di sebalik perpisahan saya dgn broadband.maklum la,sekarangni kan musim exam.jd,nk suruh saya study,jgn online lama2.huu2..saya ngerti.faizah,study2,jgn main2.do the best in your final exam.chayok2 (motivasi utk diri sendiri).


p/s : setiap apa yg berlaku,ada hikmahnya...Allah lebih mengetahui ap yg terbaik utk hambaNya...

Wallahu a'alam...

No comments:

Post a Comment