Tuesday, December 8, 2009

Coretan..


Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana masih memberi nafas sehingga ke hari ini.
Kelmarin (7/11/2009), telah bermula sem baru-sem 2 sesi 2009/2010..Setelah bercuti (x seberapa panjang berbanding u lain)maka bermula la pula semester baru.sedar x sedar dah masuk sem baru.rasa baru sahaja final exam sem 1 tapi sekarag dh sem 2.rasa baru sahaja daftar sem 1 tp kini sem 2 dh bermula..cepatnye masa berlalu.begitu pantas masa berlalu tanpa menunggu sesiapa pun.."masa, jgn bergerak, tunggu saya".tidak, tidak mungkin, masa tidak akan menunggu kita.masa tidak boleh berpatah balik..


Terkenangkan semester lepas..apa yg telah aku buat, aku pelajari dan aku dapat masa semester lepas? macam- macam la..semester lepas menyimpan banyak kenangan manis dan bahagia..yg paling bahagia dan x kan aku lupakan sampai bila2 ialah party suprise 4 my bezday..pada 3/11 yg lalu (dah lama) adalah ulangtahun kelahiranku..ms 2 ngah exam period.x sangka plak dengan kesibukan menghadapi exam, kwn2 smpt lg wt plan tuk suprise kn aku..diorag belikan kek.sangat bahagia sangat ms ari2..(bukan sebab kek tp sebab terharu).x sangka plak kwn yg baru sj jd roomate buat suprise.ms 2 kul 12 lebih a.m.terharu sangat ms 2 x pnh pn t'fikir begitu.terharu sampai menitiskan air mata.terima kwn2; fiza, syu, dijah, syu, shira, piqah, mirah n laili..tq2.itu la kenangan yg x bleh lupe tuk sem lps..


selain 2 sem lps gk aku dpt jmpe seseorg yg dh lama aku teringin nk jmpe.aku hampir berputus asa setelah lama berharap.Alhamdulillah,akhirnya Allah memakbulkan.bagaikan rezeki, 2 hari berturut tanpa diduga jmpe ngn dye.1st day kt cafe hs n 2nd day kt satu majlis ilmu..sape dye?ha, dye adalah idolaku.dh lama nk jmpe akhirnya kesampaian..Allamdulillah bersyukur pada ALLAH.harap aku dpt jmpe ag ngn idolaku 2..amin.

No comments:

Post a Comment