Wednesday, November 3, 2010

03112010


Alhamdulillah..syukur pd Allah kerana masih memberi peluang untuk aku hidup. hari ni adalah hari lahirku yg ke-22 (x sangka).setelah berbagai onak duri yg aku tempuhi sepanjang perjalanan mencari keredhaanNya,aku masih mampu utk terus berdiri dan berlari.alhamdulillah.



03112010, tarikh lahirku pd tahun ini yg jatuh pada musim 'exam'.dah 2 kali hari lahirku di musim 'exam'.lagi 2 kali la sambut ms 'exam' (kalau kira abis belajar la),kite merancang namun Dia yg menetapkan segalanya.hari ni hari ke3 exam,alhamdulillah sedikit sebanyak boleh la tahan soalan exam 'arabic phonology/ilm aswat'.tak macam paper mantiq dan arabic sytax 2 yg lps.soalan tu...hanya Allah saja yg tahu.tak sangka soalan mcm tu.semua tu dah berlalu.yg lalu jd kenangan.aku berserah kpdNya.sekarang masih ada lagi 4 paper..semoga segalanya akan berjalan dengan lancar hendaknya..amiinn.



seterusnya ucapan terima kasih tidak terhingga kpd sahabat2 yg bg ucapan hari lahir kt aku samaada thru fb,msg kt fon or directly face to face.tq to u all atas ingatan anda semua pd sy.syukur dikurniakan sahabat seperti kalian.mg ukhuwah yg terjalin antara kita kekal abadi hingga ke akhir hayat dan mendapat keredhaanNya.amin.tak lupa juga semoga sahabat2 sekalian berjaya menghadapi 'exam' dunia dan akhirat.amin.

No comments:

Post a Comment